Německá doga Beretta z Podhabří

Hurá na sluníčko

17.04.2010 22:25

Konečně začíná správné jarní počasíčko a mimina se prohánějí na sluníčku :) Jsem za "macechu" a vystěhovala jsem drobodinu nadobro ze svého pokoje ven. Jsou to už pořádní dravci a "pracují na směny"...tak proběhlo velké stěhování. Mají pro sebe velkou kůlnu krásně nastlanou slámou, kde mají mnohem více prostoru pro své hrátky...na noc jsou tam s maminkou zavřeni, aby jim nebylo zima. Samozřejmě jsem se bála, jestli jim to tak stačí a byla je v noci  kontrolovat - leželi lážo plážo po lecé kůlně, bezostyšně vyvalení...čili teplíčko jim nechybělo :)

A jak mi ubylo starosti s převlíkáním bedny a úklidem po štěnících v pokoji, mám mnohem více času na hraní...a patřičně si jej užívám. Dnes jsme se společně povalovali na zahradě celé odpoledne :) Na návštěvu se také stavila čtyřměsiční Bella mojí sestry, která měla z prcků vyloženě vánoce...s blaženým výrazem se nechávala okusovat a zkoušela si velmi opatrně s miminama hrát...je to taková hodná "sestřenice"...na tetu se nám zdá moc mladá:)

 

 

fialovap.rajce.idnes.cz/17.4._sluneni/

Vyhledávání

Kontakt

Fialová Petra V Olšinkách 1736/B
Brandýs nad Labem
+420 774 332 802